Craps Terms – Full Glossary of Craps Slang & Definitions
Terminologia jest istotnym aspektem grania w gry kasynowe, a terminy Craps nie różnią się od siebie. Nic dziwnego, że w tak starej grze znaleźliśmy prawie 100 popularnych słów używanych w grach. Oczywiście jest o wiele więcej, do których moglibyśmy się zagłębić, ale są to unikalne definicje.
Sprawdź je, zanim zaczniesz cieszyć się jedną z najstarszych gier w kości na świecie. Lub sprawdź nasze ulubione kości online kasyna.
Popularne kasyna korzystające z warunków gry w kości
Kasyno online | Bonus powitalny | Wypłata | Ocena | Odwiedź stronę |
---|---|---|---|---|
500% | 98.68% | Grać High Country Casino | ||
5000 $ | 98.22% | Grać Sloty Vegas Casino | ||
3000 $ | 98.10% | Grać Irlandzkie kasyno szczęścia | ||
6000 $ | 98.21% | Grać Kasyno Bovegas | ||
5500 $ | 99.21% | Grać Cafe Casino | ||
12 250 USD | 98.28% | Grać Las Vegas | ||
10 000 $ | 98.25% | Grać Pałac Słońca | ||
3000 $ | 99.55% | Grać Stara Hawana | ||
3000 $ | 98.22% | Grać Kasyno Supernova | ||
350% | 98.67% | Grać Ruby Slots Casino | ||
3000 $ | 98.32% | Grać Lucky Hippo Casino | ||
1000 $ | 97.72% | Grać EL Royale | ||
6000 $ | 98.00% | Grać Kasyno Drake |
Warunki gry w kości: A-C
Asy
Obstawianie 2 w następnym rzucie kostką.
Korzyść
Nazywa się również przewagą kasyna, w której pobiera część wypłaty.
Wszelkie kości
Zakład na wynik, który wyniesie dwa, trzy lub 12.
Any Seven
Postawienie zakładu na siedem wyników.
Ramię
W grze craps jest to pseudonim gracza, który ma szczęście strzelając w kości.
Linia grzbietu
Nazywany także Don't Pass Line.
Za linią
Gdy gracz stawia na „darmowe kursy” po ustaleniu liczby punktów.
Właściwe zakłady
W kategoriach craps oznacza to obstawianie krótkich zakładów na linii Come and Pass.
Źle obstawiać
Kiedy obstawiasz przeciwko strzelcu na liniach Don't Pass i Don't Come.
Wielka Ósemka
Stawianie nawet pieniędzy, że ósemka wyrzuci przed siódemką.
Big Six
Wręcz przeciwnie, jest to zakład o równej wartości, który przewiduje sześć przed siódmą.
Duży czerwony
Kiedy stawiasz na siedem, czasami nazywa się to Wielkim Czerwonym.
Numery pudełek
Na stole termin ten odnosi się do pudełek na cztery, pięć, sześć, osiem i dziesięć.
Samochody dostawcze
Odnosi się do wyrzucenia 12.
Boxman
Znany również jako nadzorca piętra, który obserwuje rozgrywkę pod kątem oszukiwania i pilnuje żetonów.
Bawół
Zakłady na każdy hardway i siedem.
Kup zakład
Kiedy płacisz kasynowi 5% prowizji za grę ze skorygowanymi kursami.
Wydać
Obstawianie na Hardway, aby „wydobyć” liczbę punktów.
Capped Dice
Wszelkie „załadowane” lub „zakrzywione” kości używane do oszukiwania.
Zakłady na środek
Na środku stołu obstawiasz zakłady typu propozycja między Hardway a wszystkimi pojedynczymi rolkami.
Cold Dice
Kiedy rzuty „nie przekraczają” liczby punktowej, kości są uważane za zimne.
W terminologii craps odnosi się to do stołu, na którym strzelcy przegrywają.
Chodź, postaw
Nazywany również zakładem Pass, ale jest używany tylko w niektórych wariantach.
Come Box
To jest ta część stołu, w której kładziesz swoje żetony na zakład.
Come Out Roll
Aby rozpocząć grę, gracz (strzelec) rzuca kośćmi i ustawia „punkt” lub wynik gola na stole.
Kiedy strzelec przygotowuje się do rzutu.
Kości
Strzelanie do dwóch, trzech lub dwunastu w rzucie wyjściowym.
Craps Out
Rzucanie kości przy rzucie come-out i automatyczne wygrywanie zakładu Pass line.
Załoga
Wszyscy pracownicy kasyna, którzy zarządzają stołem, dwóch krupierów, stickman i boxman.
Warunki od D do I.
Kupiec
Jest to pracodawca kasyna lub oprogramowanie, które zbiera straty i wypłaca wygrane.
Nie chodź, zakład
W przeciwieństwie do zakładu come, jest to walka z strzelcem poprzez obstawienie siódemki przed punktem.
Don't Come Box
Miejsce, w którym krupier umieści Twoje żetony na zakład Don't Come.
Don't Pass Bar
Kolejny termin oznaczający sekcję, w której obstawiane są zakłady Don't Come.
Don't Pass Bet
Zakład na pierwszy rzut na strzelca.
Nie mijaj linii
Sekcja na stole, w której można umieścić żetony na zakład.
Podwójne kursy
Darmowe kursy na podwojenie wszystkich zakładów w pierwszych rzutach.
Łatwy sposób
Dowolny wynik czterech, sześciu, ośmiu lub dziesięciu, w których każda kombinacja jest inna.
Brzeg
Kolejny termin określający zwiększone szanse kasyna na graczy.
Wypłata jeden do jednego za określone wyniki.
Zakład na pole
Dowolny zakład na dwa, trzy, cztery, dziewięć, dziesięć, 11 lub 12.
Szanse pięciokrotne
Darmowe kursy zwiększają zakłady pięciokrotnie wyższe niż oryginalne.
Zakład na darmowe kursy
Spasuj, nie spasuj, chodź lub nie przychodź zakłady postawione po pierwszym rzucie na „prawdziwe kursy”.
Odnosząc się do sekcji zakładów Pass.
Warunki gry w kości: od H do O
Hardway
Dowolny rzut podwójnych liczb, takich jak dwa i dwa.
Hardway Bet
Obstawiasz cztery, sześć, osiem lub dziesięć, zanim strzelec wyrzuci „łatwy sposób” i siedem.
Hi-Lo
Obstawianie dwóch lub 12.
Hope Bet
Mówiąc w kategoriach kości, zakład na pojedynczy rzut na określoną kombinację kości.
Hoping Hardway
Podobny zakład na identyczne rzuty kostką.
Horn Bet
Zakład na jeden rzut na dwa, trzy, 11 i 12.
Horn High Bet
Obstawianie jednego rzutu dwóch, trzech, 11 i 12 z dwuczęściowym zakładem na 12, a także zakładem częściowym na dwa, trzy lub 11.
Hot Roll
Kości, które strzelec trzyma przez chwilę, zanim „siatka”. Lub kości, które „mijają”.
Hot Table
W przeciwieństwie do zimnego stołu, gdy strzelcy często mają rację.
Numery wewnętrzne
Zakłady na pięć, sześć, osiem i dziewięć.
Ubezpieczenie
Podejmowanie wielu zakładów w celu częściowego pokrycia się.
Lay Bet
Zakład, że przed punktem wypadnie siódemka z 5% prowizją od strat.
Lay Odds
Biorąc dodatkowe szanse na postawione kości ze względu na szanse.
Układ
Mówiąc w kategoriach craps, jest to odcisk na stole do dzielenia zakładów.
Line Bet
Zakłady na Pass lub Don't Pass.
Mały Joe
Rzucanie twardej czwórki (2-2).
Ładowane kostki
Kiedy kości są ważone, aby rzucić pewne wyniki za oszustwo.
Marker Puck
Dwustronna plastikowa tarcza służąca do oznaczania numeru rolki na stole.
Północ
Mówiąc w kategoriach craps, jest to zakład na jeden rzut na 12.
Naturalny
Wyrzucenie siódemki lub 11 na wyjściu.
Kursy Zakład
Obstawianie, gdy kasyno nie ma przewagi.
Poza
Przy następnym rzucie kośćmi niektóre zakłady będą „bezpieczne”.
Zakłady na jeden rzut
Zakłady postawione tylko na nadchodzący rzut kostką.
Wyjście 7
Dowolne siedem kombinacji po zakładzie wyjściowym.
Numery zewnętrzne
Wykorzystanie czterech, pięciu, dziewięciu i dziesięciu do postawienia zakładu na miejsce.
Zasady gry w kości od P do Y
Parlay
Pobieranie wygranych z zakładu i dodawanie ich do innego.
Pass Line
Znana również jako linia frontu, gdzie obstawiane są zakłady Pass.
Zakład Pass Line
Obstawianie przy użyciu kości i strzelca.
Postawić zakład
Postawienie zakładu, że cztery, pięć, sześć, osiem, dziewięć lub dziesięć wypadną przed siódemką.
Numery miejsc
Odnosząc się do czterech, pięciu, sześciu, ośmiu, dziewięciu lub dziesięciu na stole.
Bawić się na polu
Kiedy stawiasz na dwa, trzy, cztery, dziewięć, dziesięć, 11 lub 12 w tym samym czasie.
Numer punktu
Dowolna liczba, która wypadnie przed siódemką (tj. Cztery, pięć, sześć, osiem, dziewięć lub dziesięć).
Wciśnij zakład
Aby podwoić lub obstawić zakład.
Zakłady na propozycję
Wszelkie zakłady specjalne, takie jak Hardway na środku stołu.
Właściwy gracz
Każdy gracz, który stawia na strzelca i / lub kości, aby zdobyć punkt.
Zakład sekwencyjny
Obstawianie więcej niż jednego rzutu na wynik.
Seven Out
Gdy strzelec wyrzuci siódemkę po ustaleniu numeru punktu, ale nie powtórzy punktu. Następnie kości trafiają do następnego gracza przy stole.
Zasady gry w kości: Strzelaj
Dowolna seria rzutów, zanim strzelec „wypadnie”.
Strzelec
Nazwa gracza, który rzuca kośćmi.
Nazywa się to rzutowaniem 1-1.
Stickman
Pracownik kasyna, który po rzucie podnosi kości i zwraca je strzelającemu.
Podejmij ryzyko
Stawianie zakładu z darmowymi kursami jako „właściwy gracz”, aby dać sobie przewagę nad kasynem.
Dziesięciokrotne kursy
Przyjmowanie darmowych kursów na dziesięciokrotność pierwotnego zakładu.
Potrójne kursy
Mówiąc w kategoriach craps, zakład z darmowymi kursami stanowi trzykrotność zakładu pierwotnego.
Prawdziwe kursy
Szanse, że wypadnie dowolna liczba.
Energiczne
Kolejny termin określający przewagę kasyna.
Pracujący
Następny rzut zagrozi niektórym zakładom.
Whirl Bet
Równe zakłady na dwa, trzy, siedem, 11 i 12.
Niewłaściwy gracz
Każdy gracz, który stawia na strzelca podczas gry.
Mnie
Mówienie „yo-leven” zamiast 11, aby uniknąć pomyłki z siódemką.
Więcej poradników do gry w kości online